Foto blog trzech kocich zapaśników widziany oczami ich sługi uniżonej ...
| < Październik 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
O autorze
Tagi


Najlepsze Blogi

Kocie Blogi :)










od25.o3.2011




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wpisy z tagiem: amyszka o sobie

sobota, 12 maja 2012

Wiecie że nie lubię pisać o sobie .

Ale czasem mnie pytają ludzie po co mi ten blog ,po co te filmiki na YT ? Dla mnie to oczywiste ,może dla niewielu osób tu zaglądających też ,ale nie dla wszystkich ;)

A mnie pisanie bloga i nagrywanie filmików po prostu sprawia przyjemność . Jest odreagowaniem na widziane zło jakie widzę wokół.

Tyle krzywdy spotyka te stworzenia na wolności , bo ludzie ich nie znają .

Mają złe wzorce wyniesione z domu ,boją się ich ,a czasem wręcz nienawidzą :(

Nie wiedzą co tracą !

Nie wiedzą jak dużo radości mamy z ich posiadania ;) Ten blog ma to pokazywać i mam nadzieję że mi się udaje :))

A tak na marginesie to też mi dziękowano za filmiki i bloga ,bo oglądając je ktoś zechciał mieć swojego kota :)

To też mnie bardzo cieszy :))

Dziś trochę z innej beczki . Taka mnie naszła refleksja po wpisie abi na jej blogu .

Przypomniało mi się skąd się wzięła moja pasja do grafiki komputerowej ;)

Był rok 2006 gdy zaczęłam myśleć o dokoceniu i mimo sprzeciwu drugiej połowy -mówiłam że ja tylko sobie marzę i oglądam -więc co się czepia ? ;))

Szukałam wymarzonego rudaska i chodząc po różnych stronach ogłoszeniowych wlazłam na forum miau . No i przepadłam ...

Nie znalazłam tu swojego kota ,ale za to znalazłam wiele innych którym trzeba było natychmiast pomóc ! Więc nie wiadomo kiedy zaczęłam pomagać - wspierałam leczenie , wystawiałam bazarki , opiekowałam się wirtualnie ...

To mi nie minęło ,ale podstawą jest robienie banerów ;)

I tak , jak już weszłam na nowo powstały wątek bannerkowy w 2007 roku i zaczęłam robić pierwsze bannerki (pierwsze jeszcze przy dużym wsparciu graszki-gn), tak już zostałam i robię do tej pory :)

Było w międzyczasie wielu bannerkotwórców -którzy pojawiali się i znikali .Dużo ludzi jednak nie radzi sobie z tym psychicznie :(

Abi (czyli RudyiSrebrnyKot na miau) wie jak ciężko się czyta te prośby o banerek ,jak bardzo bolą te wszystkie historie i nieraz przez łzy robi się baner - bo choć tyle możemy zrobić ...

Dlatego wiele osób nie wytrzymuje tego psychicznie i my też mamy takie chwile . Wtedy dobrze mieć tą świadomość że jak nie ja , to może dziś to Ona zrobi ...Innym razem to ja będę silniejsza .

Każdą taką historię śledzę , czytam ,angażuję się psychicznie i nie tylko .Niektóre z nich są szczególnie bliskie ,inne mniej -bo nawet nie było czasu się wczytać ,ale wszystkie są ważne,wszystkie.

Siły i chęci w tym co robię dają wieści od ludzi którym banerki pomogły :) Niektórzy piszą że moje banerki są szczęśliwe ,bo zaraz domek się znajdzie ,czy pomoc ... To miód na serce ;))

Niektórzy dziękują za to, że dzięki banerkowi trafili na swojego zwierzaka :))

Nie wszystkim można pomóc ,wiadomo ,ale dla choćby jednego stworzenia warto to robić :)

Wątek banerkowy nie jest dostępny bez logowania na miau ,tak samo jak bazarek .

Niemal po roku robienia bannerków założyłam bloga do archiwizowania moich prac . Zdarzało się że z miau znikały wszystkie nasze banerki ,bo jakiś serwer padał i kicha -nie można było ich odzyskać ,nie wiadomo gdzie szukać ,a tu kolejka , bo każdy chciał odzyskać utracony banerek . Tak więc jesienią 2008 roku założyłam futerkowo :)

Nawet nie wiadomo kiedy zaczęłam bawić się grafiką i tam już zaczęłam umieszczać moje pierwsze wypocinki ;))

Dla psychicznej równowagi zaraz po dokoceniu się Karmelkiem zaczęłam prowadzić wątek moich kotów na miau :))

Ale tak jak na wątku banerkowym zaczęły przepadać zdjęcia z wpisów ,więc nie było wyjścia i z wielkim trudem i oporami zaczęłam pisać bardzo nieporadnie bloga o moich kotach . Najtrudniej było nadrobić zaległości ,bo miałam do nadrobienia prawie rok wpisów z miau ! Wątek na miau powstał 18 czerwca 2007 ,a bloga zaczęłam pisać 17 listopada 2008 :)

Jestem samoukiem jeśli chodzi o grafikę komputerową i cały czas się uczę ... Jeszcze wiele przede mną ,ale właśnie to jest fajne w tej pasji -ciągle coś nowego się odkrywa i można się z tego cieszyć jak dziecko :))

Gdyby nie miau i wątek banerkowy nie wiem czy kiedykolwiek za to bym się wzięła ;)

Jak straciłam pracę to pierwsze co chciałam robić, to wrócić do swojej pasji -do malowania . Nawet zakupiłam farby ,pędzle ,bloki,kredki i co tylko i ... do tej pory niem czasu wziąć się za to ;)))

Od 7 września 2011 mam nowego bloga do moich wytworów innych jak banerki -to ... art-kotki ;)

Ot i tyle przynudzania ;))

 

Karmelek romansuje z nowym sznureczkiem ;))

niedziela, 04 września 2011

Przełamując zasady że tu tylko o kotach, pora powiadomić naszych stałych gości i cichych podczytywaczy że jakiś czas temu ,całkiem przez przypadek zostałam poproszona o pomoc w zrobieniu okładki do książki ...

Oczywiście zgodziłam się ,bo przecież grafika to moja pasja i hobby :)

Dużo na ten temat wie abigail -bo to pośrednio jej zasługa ;)

 

No i pora żebym się pochwaliła  Mój pierwszy projekt okładki :))

Strona o książce   URODZONE W RUMIANKACH

Bardzo mnie ucieszyła książka z dedykacją od autorki i sam fakt że mogłam pomóc w jej wydaniu ;)

Sama zawartość bardzo poruszająca ,wzruszająca ,skłaniająca do refleksji i nie ukrywam że do łez ...

POLECAM !

 

 

A dziś opowiem historię jednego rudaska co to musiałam go uratować od zapomnienia ;)

Obiecałam will.ow że opowiem o tym gadżecie ;)

Byłam na tzw. manchattanie w naszej mieścinie i tam często za grosze ludzie wyprzedają różne rzeczy z wystawek z za zachodniej granicy .

My tu mamy rzut kamieniem od granicy ,więc tego wszystkiego jest w bród .

No i przykuł moją uwagę rudy kotek z wygryzionym pyszczkiem ...

Cały cudny tylko ten pyszczek ...No tak to moja córcia jak była malutka wygryzła swojej ukochanej małpce pyszczek -z miłości oczywiście ,bo tak ją kochała ;))

Musiałam go uratować ! ;)

Kupiłam za 2 zeta i postanowiłam naprawić :)

A że ze mnie złota rączka jeśli chodzi o te sprawy więc sobie poradziłam ;)

Oto relacja ...

 

pierwszy etap ...

drugi etap ...

 

 

 

:)

 i ...

Bucuś i myszka ...;)

niedziela, 07 sierpnia 2011

Jakiś czas temu zostaliśmy nominowani przez SuzanDragon do nagrody One Lovely Blog Awards :)

Do tej samej nagrody nominował nas przemek_1969 :)

                           

Czyż nie pięknie to brzmi ?))

Za nominację serdecznie dziękujemy :)

Ale że jest to forma łańcuszka i my też musimy kogoś nominować to wyjaśnijmy o co chodzi ;)

Zasady zabawy są takie :

cyt. SuzanDragon ...

"Zasady: - napisz u siebie podziękowania i wklej link blogera, który cię nominował, - napisz o sobie siedem rzeczy, - nominuj szesnaście innych, cudownych blogerów (nie można nominować osoby, która cię nominowała), - napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji."

Już mnie świerzbiło żeby się wyłamać ,ale zrobię to tylko częściowo ;)

Wyłamię się w jednym punkcie - nominuję tylko kilka blogów ,bo za dużo ich nie znam po prostu ;)

7 rzeczy o mnie :

1. Moją piętą Achillesową są oczy. Alergia i różne inne dziadostwo skupia się akurat na nich . Nie mogę się malować wiec zrobiłam sobie niedawno makijaż permanentny oczu :)

2. W dzieciństwie miałam w domu oswojonego kreta :) Do dziś kocham te zwierzęta :))

3. Jestem nocnymi Markiem;)

Oczywiście przez koty i z kotami , ale nawet jak gdzieś bez nich wyjeżdżam to mam to samo , tylko dodatkowo tęsknię ...

W nocy zawsze mamy przerwę w spaniu na jedzenie , TV, zabawę , i inne potrzeby ;)

4 .Mój ulubiony kolor to …rude futro ;) znaczy się pomarańczowy ;))

5. Nie cierpię koszenia trawników, uważam że takie zarośnięte są najpiękniejsze ;)

Łąka to twór doskonały ;)

6. Boję się pająków i horrorów -/

7. Często mnie i moją córcię ludzie biorą za koleżanki ;) Miłe prawda ?

 

Do nagrody One Lovely Blog Awards  nominuję :

kolejność przypadkowa

http://lucekireszta.blogspot.com/

http://srebrnabarbarka.blogspot.com/

http://carmellaikoty.blogspot.com/

http://naznaczkach.blox.pl/html

http://kociki-abigail.blogspot.com/

http://efkaikoty.blogspot.com/

http://kotmiksy.blox.pl/

http://mirmilowo.blogspot.com/

http://wilddzikowo.blogspot.com/

http://klubkotajasna8.blogspot.com/

http://psiakoty.blox.pl/html

http://kocio-kwik.blogspot.com/

 

Post z nominacją:

http://recenzje-dragonki.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-awards.html

 

Zabawa chyba nie jest obowiązkowa ,ale miło będzie jak nominowane osoby przyłączą się do zabawy ;)

lecę powiadamiać wytypowanych do nagrody ;)

 
1 , 2